Servisní smlouva bez paušálu

Svět se neustále vyvíjí a my s ním. V oblasti výpočetní, ale i jiné techniky, to platí dvojnásob. Bez počítače, tabletu či mobilu se dnes v podnikání obejde málokdo. Stejně jako Vaše auto, dům či zahrada, i Vaše výpočetní technika potřebuje pravidelnou údržbu, aktualizace a rychlý zásah v případě potíží. S tím však zpravidla bývají spojené paušální poplatky, které platíte i v případě, že zrovna vše funguje, jak má.

S naším servisním balíčkem exIT BASIC bude o Vaši výpočetní techniku profesionálně postaráno. Bez paušálu!

exIT BASIC

0 Kč

/ měsíčně

Placený počáteční audit a zhotovení dokumentace.

+ Reakční doba (SLA) 12/24

+ Monitoring infrastruktury

+ 10 GB prostoru pro zálohy

– Placené aktualizace 

– Placená vzdálená podpora

– Ceny za práci v plné výši

– Účtování po hodinách

exIT ADVANCED

1800 Kč

/ měsíčně

Placený počáteční audit a zhotovení dokumentace se slevou 50%.

+ Reakční doba (SLA) 8/16

+ Monitoring infrastruktury

 + 50 GB prostoru pro zálohy

+ Pravidelné aktualizace infrastruktury

+ Vzdálená podpora 4×20 minut

+ Sleva 6% na práci

+ Účtování po 30 minutách

exIT PROFESSIONAL

3500 Kč

/ měsíčně

Počáteční audit a zhotovení
dokumentace ZDARMA.

+ Reakční doba (SLA) 4/8

+ Monitoring infrastruktury

 + 100 GB prostoru pro zálohy

+ Pravidelné aktualizace infrastruktury

+ Vzdálená podpora 8×20 minut

+ Sleva 12% na práci

+ Účtování po 30 minutách

Uvedené ceny jsou bez DPH 21%.

Často kladené otázky

CO JE TO REAKČNÍ DOBA (SLA) A JAK SE POČÍTÁ?

SLA (anglicky Service Level Agreement) – je maximální doba, uváděná v hodinách, do které musí náš technik začít řešit ohlášenou závadu. Nejedná se o maximální dobu odstranění závady. Doba SLA je počítána v režimu 9/5 (pracovní dny od 7:30 – 16:00). 

V naprosté většině případů však reagujeme okamžitě.

CO ZNAMENAJÍ DVĚ HODNOTY V SLA (12/24)?

Závady se zpravidla dělí na dva typy – havárie a porucha. Havárie je závada, která významným způsobem omezuje základní činnosti Vašeho podnikání, například nedostupnost pokladního systému. Porucha je závada, při které můžete vykonávat svou podnikatelskou činnost, avšak s omezením. Například se může jednat o nefunkčnost jedné z tiskáren.

Hodnoty SLA jsou uváděny ve tvaru havárie/porucha. SLA 12/24 tedy znamená, že náš technik musí začít pracovat na Vámi ohlášené havárii nejpozději do 12 hodin a poruše do 24 hodin.

PRO KOHO JSOU SERVISNÍ BALÍČKY exIT URČENY?

Servisní balíčky BASIC, ADVANCED a PROFESSIONAL jsou určeny pro všechny podnikatelské subjekty (OSVČ, společnosti s ručením omezeným a akciové společnosti) se sídlem v České Republice a maximálním počtem zařízení do 15 (PC + servery). Společnosti nad 15 zařízení jsou řešeny individuálně.

K ČEMU SLOUŽÍ POČÁTEČNÍ AUDIT A KOLIK STOJÍ?

Abychom mohli zajistit správný chod, úroveň zabezpečení a pravidelnou údržbu Vaší výpočetní techniky, potřebujeme detailně znát Vaše prostředí. K tomuto účelu slouží počáteční audit, pomocí kterého zjistíme, jaké zařízení se nachází ve Vaší síti, jaké aplikace a služby jsou pro Vás kritické, zdali máte nastaveno zálohování a další. Na základě auditu budou také navrženy potřebné kroky k odstranění případných nedostatků. Součástí auditu je zhotovení detailní dokumentace a její údržba.

Cena počátečního auditu 6000 Kč bez DPH.

Pro obce, školy a školky, neziskové organizace a zájmové spolky je na audit poskytována sleva ve výši 50% ze standardní ceny.

PROČ BYCH MĚL MÍT SERVISNÍ SMLOUVU?

Skoro každé podnikání dnes vyžaduje alespoň nějakou výpočetní techniku, ať už se jedná o restauraci nebo výrobní společnost. V okamžiku, kdy výpočetní technika nefunguje, jak má, dochází většinou k menšímu, či naprosto zásadnímu omezení provozu. V takových situacích nestačí jen mít se na koho obrátit, ale je třeba také mít jistotu, že bude vzniklá situace řešena v co nejkratším termínu. Vzhledem k různorodosti IT systémů, je také nezbytné, abychom dobře znali Vaše prostředí, což vede k rychlejšímu řešení situace a obnovení činnosti. Mezi další výhody naší servisní smlouvy patří vysoká úroveň zabezpečení IT systémů, pravidelné zálohy na naše servery, monitoring a další.

Servisní smlouvy uzavíráme vždy na dobu neurčitou.

PLYNOU PRO MĚ ZE SMLOUVY NĚJAKÉ ZÁVAZKY?

Ano, pár závazků přece jenom potřebujeme. Aby vše fungovalo, jak má, je nutné, aby nedocházelo k zásahům do nastavení výpočetní techniky z Vaší, či třetí strany, a to bez našeho souhlasu. Také je zapotřebí přijmout určitou úroveň ochrany výpočetní techniky, například běžně nepracovat pod účtem s právy administrátora. Posledním závazkem z Vaší strany je s námi konzultovat záměry rozvoje a nákupu dalšího IT vybavení.

Kontakt

exIT Computers s.r.o.
IČ: 08744319, DIČ: CZ08744319
Společnost zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové, značka C 44982

 

Po-Pá 7:30 - 16:00

Máte dotaz? Napište nám!

1 + 11 =